טכנאי כיריים גז בדרום


תיקון תקלות בכיריים גז כוללת בדיקה לצנרת הקיימת בבית ובמקרה הצורך, חיבור צינור גז חדש ותקין לברז הביטחון הקיים. העבודה כוללת בדיקה של תקינות הכיריים. חשוב לציין כי באחריות חברת הגז המספקת לבית בלוני גז לבצע בדיקה אחת ל 5 שנים, ללא תוספת עלות. הבדיקה היא לצורך מניעת דליפות ווידוי עמידת הצנרת בלחצים הנדרשים.

תיקון תקלות בכיריים גז על שיש

תיקון גז כיריים מחייב הזמנת טכנאי גז מוסמך. תיקון כיריים ללא איש מקצוע עלולה לגרום לדליפת גז. על הכיריים להיות מחוברות לברז ביטחון המצוי לרוב בארון המטבח. זה המקום לציין שדליפת גז מסכנת חיים ובמידה ויש ריח חריף של גז בבית, חשוב לסגור את כל המערכת, לצאת מהבית באופן מידי ולקרוא לטכנאי כיריים גז מוסמך. מתן אנגדיה טכנאי גז בדרום נותן שרות תיקון תקלות בכיריים גז ניתן בבאר שבע, ברחובות, באשקלון, באשדוד, בקרית מלאכי, בנתיבות ועוד.

חיבור חגז

מכשיר ביתי זה, שימושי עבור מסורתיים בישראל. חגז מחברים לברז גז והוא מחליף אוטומטית את הפתיחה הידנית של הגז בבית או בדירה. את החגז מתזמנים כך שיפתח את ברז הגז בזמן שנקבע וכל זאת ללא סכנה של דליפת גז.

התקנה של מכלי גז

בטרם קבלת הגז מחברת הגז, יש להציב עמדת גז במקום הנכון. חשוב למקם את העמדה באזור זמין עבור מחלקי בלוני הגז, לכן המיקום צריך להיות חיצוני לבית או לבניין. בתהליך התקנת מכלי הגז יש להבטיח זרימת גז למקומות הנכונים בבית. הצוות המקצועי של אנגדיה מומחה בהכנת תשתית גז.


טכנאי תשתיות גז
סמל של טכנאי
טכנאי חימום מים בגז
סמל של מערכת מים
חיבור מכשירי גז
סמל של חיבור צינורות גז
חיבור ברז בטחון גז
סמל של ברז גז