חיבור מכשירי גז

אנגדיה מתמחה בהתקנת כל מכשיר הפועל על גז. לכל מכשיר יש מאפיינים משלו בהם בקיא הטכנאי המוסמך של החברה. בזכות הידע והניסיון הרב של אנגדיה, מבטיחה החברה התקנה של מגוון מכשירים, בצורה הבטוחה ביותר.

אייקון חיבורמייבש כביסה

טכנאי הגז של אנגדיה מתמחה בהכנת תשתית מתאימה המאפשרת למייבש לעבוד בצורה יעילה ובטוחה. ההתקנה כרוכה בקידוח חור לארובה היוצאת אל מחוץ לדירה, ומאפשרת לגז השרוף להשתחל בקלות למקום חיצוני ומאוורר ובצורה זו להבטיח שהמכונה תעבוד ביעילות.

גריל גז (מנגל)

התקנת המנגל מצריכה יצירת נקודת גז היוצאת ממרכזיית הגז או מנקודת הגז הקרובה למיקום המנגל בחצר או במרפסת הבית. החיבור לגריל הגז מתבצע על ידי צינור גומי הנקרא מין "2" , בהתאם למרחק מהנקודה ולא יותר מ-3 מטר, לפי התקן.

כיריים

חיבור כיריים מחייב הזמנת טכנאי גז מוסמך. התקנת כיריים ללא איש מקצוע עלולה לגרום לדליפת גז מסוכנת. על הכיריים להיות מחוברות לברז הביטחון הממוקם לרוב בארון המטבח.
חובה לבצע כל 5 שנים בדיקת גז, על מנת למנוע דליפות סמויות ולוודא שהמערכת תקינה ועומדת בלחצים הדרושים. באחריות חברת הגז המספקת לבית את בלוני הגז לבצע את הבדיקה, ללא עלות.

חגז

מכשיר ביתי זה חיוני ושימושי עבור שומרי מסורת וחגי ישראל. את המכשיר מחברים לברז הגז והוא מהווה תחליף אוטומטי במקום פתיחה ידנית של הגז. החגז מבטיח את סגירת הגז בזמן שנקבע מראש ומונע סכנה של דליפת גז כשאינו בשימוש.



תשתית/צנרת גז - 40 ₪
ברז גז בטחון - 150 ₪
התקנת מערכת מכלים - 450 ₪
(המכלים אינם כלולים).
חיבור כיריים לגז - 150 ₪
התקנה של חגז - 290 ₪
בדיקת דליפות גז - 150 ₪