התקנת נקודת גז


התקנת / הזזת נקודת גז על ידי שיפוצניק או באופן עצמאי, היא דבר מסוכן, מאוד לא מומלץ ועלולה ליצור דליפה של גז המסכנת חיים. לכן, חשוב ביותר לפנות לטכנאי גז מוסמך ועם נסיון, בעל תקן 158, שיבטיח חיבור תקין ובטוח. מתן אנגדיה הינו מומחה בהתקנת נקודת גז בתוך הבית או במרפסת. בבניית בית חדש, רצוי מאוד להזמין טכנאי גז מומחה לפני התקנת הריצוף בבית. גם במצב של הוספה או הזזת נקודת גז, חשוב לתכנן את מיקום ברז הגז במקום נגיש על מנת לאפשר לבעל הבית לסגור אותו במקרה חרום (לרוב במצב של הרחה של גז).

התקנת ברז גז ביתי בדרום

ברז גז צריך להיות בכל אזור בו קיים מכשיר שפועל על גז. ברז בטחון לגז מאפשר זרימה של גז בצורה בטיחותית ואפקטיבית, תוך עמידה בלחץ הצנרת. בכל מערכת ישנם כמה סוגים של ברזי גז בהתאם לצרכי המערכת.
מתן אנגדיה משתמש אך ורק בברזים בטיחותיים, המונעים כמעט לחלוטין דליפות גז. כאשר טכנאי גז מקצועי ומוסמך מגיע להתקנה של ברז גז, דבר ראשון הוא צריך לוודא שהברז עומד בתקן הישראלי ומאושר לשימוש ביתי. רק בשלב הבא, טכנאי הזג קובע את מיקום ברז הגז הרצוי, בהתאם לתקן בטיחות גז 158. מתן אנגדיה הינו טכנאי גז בדרום המספק שרות התקנת ברז גז ניתן בבאר שבע, באשקלון, ברחובות, באשדוד, בנתיבות, בקרית מלאכי ועוד.

הסוגים השונים של ברז בטחון לגז:

ברז ניתוק מהיר – מיועד להפעלת גריל גז
ברז חצי רקורד – מיועד למחמם מים
ברז חצי פליר – מיועד למערכות חימום
ברז ביטחון – מיועד לגז במטבח או למייבש כביסה

מתן אנגדיה מספק שרות מקצועי, אדיב ומהיר.
 


טכנאות תשתיות גז
סמל של טכנאי
טכנאות חימום מים בגז
סמל של מערכת מים
חיבור מכשירי גז בבית
סמל של חיבור צינורות גז
חיבור נקודת גז
סמל של ברז גז