התקנת מערכת חימום מים בגז בדרום


קיימים שני סוגים של מערכות חימום. מערכות לחימום מים לרחצה ומערכות חימום ביתיות לחימום האוויר בבית בחורף.

מהי מערכת חימום מים

קצב החיים המטורף גורם לנו להרגיש שאין זמן לרגע פנוי. לכן, לאחרונה השימוש במערכות חימום המים בגז הופך ליותר ויותר טרנדי, כפתרון נוח ויעיל להבטחת מים חמים בכל רגע ביום ולשיפור רמת החיים.

למי זה מתאים מערכת חימום ביתית בגז?

לכל מי שמעוניין באפשרות להשתמש במים חמים וזמינים בכל רגע ובכל מצב, ללא צורך לתכנן מראש את זמן המקלחת או לזכור להדליק את הדוד. מתן אנגדיה, מתמחה בהתקנת מערכות חימום גז לבית ומתקין מערכות לחימום מים מתקדמות ואמינות מדגם וולקנו עם אחריות לשנתיים. מחממי מים של וולקנו מותקנים אצל המון בתים בישראל, בתעשייה ובבתי מלון כבר שנים רבות. מחמם מים פועל באמצעות גז ומספק מים חמים תמיד ללא צורך בהמתנה. שרות התקנת מערכת חימום ביתית בגז, ניתן באשקלון, ברחובות, בבאר שבע, באשדוד, בנתיבות, בקרית מלאכי ועוד.

טכנאי גז בדרום - יונקרס גז

מתן אנגדיה הינו מומחה בהתקנת מחממי מים של יונקרס. מחמם המים של יונקרס הוא בין המוכרים ביותר בתחום חימום מים מידי. הוא בטיחותי, מחמם רק את כמות המים הנדרשת, חסכוני באנרגיה, חסכוני בעלויות, קל להתקין אותו ומונע בזבוז אנרגיה על חימום דוד חשמל. ניתן לשלוט בכמות המים ובטמפרטורה. חלק מהדגמים משמשים כתוספת לדוד שמש.

יתרונותיו של מחמם מים בגז הם:

חוסכים בכסף

מחמם רק את כמות המים הנדרשת. בנוסף, המחמם פועל במשולב עם דוד השמש כך שיש ניצול של אנרגיית השמש דבר שגם הוא מהווה חסכון משמעותי.

פחות עומס חשמל

מחמם מים בגז מוריד מהעומס על רשת החשמל הביתית, ניתן להדליק כמה מכשירי חשמל ללא חשש להפסקת חשמל.

נוח למשתמש

אין צורך בהמתנה למים חמים, אספקת המים החמים היא מידית וללא הגבלה. נגמרו הימים של ריבים מי ראשון במקלחת.

איך מחמם מים בגז עובד?

העקרון הוא קל ופשוט - המים מתחממים תוך כדי זרימה במחמם באמצעות מבער שמסוגל לווסת את העוצמה בהתאם לצורך. אפשר לחבר את מחמם המים לדוד השמש ולנצל את אנרגית השמש ולאפשר חסכון באנרגיה ובעלויות.
חשוב לציין מחמם המים של וולקנו מצויד ב-4 מנגנוני בטיחות המבטיחים הגנה בזמן השימוש וכן עומדים בדרישות מכון התקנים.

בטיחות

המערכת כוללת ארבעה מנגנוני בטיחות המפסיקים את פעולת המכשיר במקרה הצורך
מערכת בטיחות | חימום מים מידי | איכותי וחסכוני | מים חמים ללא הפסקה

הכנה למערכת חימום ביתית בגז (קמין)

חימום ביתי מתאים בעיקר לבתים פרטיים המעוניינים להבטיח אוויר חם בבית בחורף. מעבר לתפקידו המעשי, הקמין משמש גם כפריט מרשים ומעוצב המשווה לבית מראה מהודר. חיבור מערכת חימום ביתית מתבצע רק על ידי טכנאי גז מוסמך ומנוסה וכוללת הקמת צנרת המתחברת למרכזיית הגז. בסיום הכנת הצנרת, ניתן להתקין את מערכת החימום הביתית ולהתחיל ליהנות מאוויר חם בבית.


תשתיות גז
סמל של טכנאי
מערכת חימום מים בגז
סמל של מערכת מים
חיבור מכשיר גז בבית
סמל של חיבור צינורות גז
חיבור ברז גז ביתי
סמל של ברז גז