התקנת גז בבית חדש או קיים בדרום


מתן אנגדיה מתקין גז מוסמך ומורשה בישראל. מתן מוסמך על ידי משרד הכלכלה - רישיון מס׳ 9752. מתן מומחה בפתרונות גז המבטיחים בטיחות גבוה ביותר ומקנה ללקוחות הגנה מושלמת מפני דליפות גז.

הקמת תשתית גז

הקמת התשתית הכרחית בבניה של בית חדש או בשיפוץ. חשיבה נכונה ותכנון המערכת, נעשה על ידי טכנאי גז מיומן, הפועל על פי תקן גז 158 ובעל יכולת קריאה של תכניות אדריכל. תשתית גז כוללת הכנת עמדה למכלי גז, הכנה לכיריים או לגריל או למערכת חימום ביתית.

התקנת גז בבית פרטי או בדירה

מתן אנגדיה טכנאי גז בדרום, מוסמך להתקנות גז, בדיקות תקינות למערכת קיימת, חיבור צנרת גז וחיבור כל סוג של מכשיר הפועל על גז ביתי. מתן מנחה ומדריך בכל הקשור לכללי בטיחות על מנת לזהות דליפות גז ולפעול בצורה יעילה על מנת למנוע פגיעה בנפש.

חיבור מכשירי גז בדרום הארץ

מתן אנגדיה מתקין את כל מכשירי הגז: חגז (עבור שומרי מסורת), מייבש כביסה על גז, גריל גז (מנגל), כיריים גז ועוד. בזכות המקצועיות הרבה בהתקנות מכשירי גז, מתן מבטיח חיבור המכשיר בצורה הבטוחה ביותר והמיטבית על מנת שהמכשיר יעבוד בצורה יעילה. שרות התקנת גז ניתן בבאר שבע, ברחובות, באשקלון, באשדוד, בנתיבות, בקרית מלאכי ועוד.

התקנת ברז גז ביתי

חיבור ברזים בטיחותיים, הממזערים את הסיכוי לדליפות גז למקסימום. יש מספר סוגים של ברזי גז ולכל אחד תפקיד אחר. מתן אנגדיה מוסמך להתקין את כל סוגי הברזים ומתאים את התקנתם בהתאם לצורך ולתנאי הסביבה, תוך עמידה בכל כללי הבטיחות.

מתן אנגדיה מבטיח לכם שרות אדיב ומהיר, שרות בזכותו זכה אנגדיה לשם טוב אצל קבלנים, אדריכלים ולקוחות פרטיים בדרום.

(באר שבע, אשקלון, רחובות ועוד).


התקנת תשתיות גז
סמל של טכנאי
התקנת מערכות חימום
סמל של מערכת מים
התקנת מכשירי גז בבית
סמל של חיבור צינורות גז
התקנת נקודת גז
סמל של ברז גז