תיקון / בדיקת / איתור דליפת גז


שימוש בגז בישול נחשב בטוח כל עוד טכנאי גז מוסמך התקין את המערכות, והמכשירים שצורכים גז הינם תקינים. יחד עם זאת, יש מצבים של דליפת גז. מצבים אלו הינם מסוכנים מאוד ועלולים לסכן את החיים ואפילו לגרום למוות. לכן, צריך לדעת לזהות את הדליפה ולקרוא מיד לטכנאי גז מקצועי לצורך איתור דליפת גז בבית ותיקונו.
צרו קשר עם אנגדיה - טכנאי גז בדרום050-5529552

איך מזהים דליפת גז

את גז הבישול מייצרים במכוון עם ריח מאוד ספציפי וחריף מאוד, על מנת שיתאפשר זיהוי מהיר. ברגע שאתם מריחים גז, חשוב מאוד לנתק את כל מערכת הגז, לצאת מהר מהבית כדי לא להמשיך לנשום את הגז המסוכן, ולקרוא באופן מידי לטכנאי המומחה בדליפות גז. במקרה כזה, התקשרו: 050-5529552 ותקבלו מענה מהיר. שרות באזור הדרום.

תיקון דליפת גז בישול מהכיריים

תיקון הכיריים כוללת בדיקה לקו הקיים בבית ובמקרה הצורך, חיבור צינור גז חדש לברז הביטחון. ביצוע בדיקה שהכיריים שנרכשו תקינות, ומסירת אחריות ללקוח, בהתאם למשך האחריות הניתן על ידי החברה היצרנית. באחריות חברת הגז המספקת לבית את בלוני הגז לבצע בדיקה כל חמש שנים, ללא בקשת תשלום. מטרת הבדיקה היא למנוע דליפות סמויות ולוודא שהמערכת תקינה ועומדת בלחצים הדרושים. שרות תיקון דליפת גז ניתן בבאר שבע, בקרית מלאכי, באשקלון, באשדוד, בנתיבות, ברחובות ועוד.

התקנת מכלי גז בצורה המונעת דליפת גז

לפני קבלת הגז מחברת הגז, יש לוודא שיש עמדת גז ראויה. רצוי להקים את העמדה באזור נוח לגישה, חיצוני במידת האפשר ועדיף מאוד - קרוב לחניה. למיקום יש משמעות כי הוא מאפשר אספקה ומאפשר גישה נוחה למחלקי הגז לתוך שטח הבית או לבניין. במהלך התקנת מכלי הגז, יש לוודא זרימת גז למקומות הרצויים בבית. הצוות המוסמך של אנגדיה, מומחה בהכנת תשתית נכונה ואפקטיבית לגז: סליל, ווסת ומכסה לצורך חיבור לבלוני הגז שתספק חברת הגז.


תשתיות גז ובדיקות דליפה
סמל של טכנאי
חימום מים בגז
סמל של מערכת מים
חיבור מכשירים על גז
סמל של חיבור צינורות גז
חיבור נקודות גז בבית
סמל של ברז גז